رضا عابدی تراب

http://Rabeditorab.blogsky.com

رضا عابدی تراب

http://Rabeditorab.blogsky.com

من مدیر خلاق مدرسه ام،چون:

 

من مدیر خلاق مدرسه ام،چون:
  
هر هفته اسامی دانش آموزان برتر شناسایی وتایپ می کنم ودرکلاسها نصب می نمایم وبه دانش آموزان برتر بازوبند رنگی (نفر اول بازوبند آبی-نفردوم کلاس بازوبند قرمز-نفرسوم بازوبند سبز) وبه دانش آموزان نمونه ی هفته کاور رنگی (دانش آموزان نمونه ی هفته ) میدهم.

 

 
من مدیر خلاق مدرسه ام،چون:
بجای تکالیف نوروزی 9موضوع از دروس مختلف تهیه شدو قرار شد دانش آموزان یک موضوع را انتخاب کنند ودریک یا دوبرگ تایپ شده با فونت مشخص بعد ازعید بیاورند.ورقه ها بعد ازعید جمع آوری شد وبرای هر کلاس بصورت جداگانه یک کتاب از تکلیف خودشان با جلدی درخور وزیبا تهیه کردیم ودرکتاب خانه مدرسه قرار دادم.
من مدیر خلاق مدرسه ام،چون:
درابتدای سال با دانش آموزان قرار گذاشتیم درپایان ترم برای دانش آموزان تلاشگر وممتاز اشتراک روزنامه های بالا را بجای جایزه به منزل ارسال نمائیم.
من مدیر خلاق مدرسه ام،چون:
درکنارکمدکتابخانه ،یک کمد حاوی سی دی های آموزشی وفیلم وکارتون بصورت  اجاره وفروش فیلم قرار دادم وازدرآمد آن،جوایز مدرسه راتهیه می نمودم(مسئولیت کمد بایک دانش آموز بود)
من مدیر مدرسه خلاقیم،بخاطر   نقاشی مدرسه:دراین طرح من به دنبال نقاط مثبت ومنفی کار خودبودم.به همین خاطر ازدانش آموزان خواستم تاآنچه ازمدیرمدرسه درذهن دارندنقاشی کنندوحتی می توانندبدون نام خود نقاشی های خود راصندوقی به همین نام بیاندازند.
بااجرای این طرح توانستم پاسخ بسیاری ازسوالاتم رااز نقاشی های دانش آموزان دریابم.
من مدیر خلاق مدرسه ام،چون:

برای اینکه تنوعی درمحیط مدرسه ایجادشود ودانش آموزان باهم بودن وباهم غذا خوردن راتجربه نمایند هرماه یا سه ماه یک بارازدانش آموزان می خواستم تایک ناهار دراندازه کم وسبک رابه مدرسه بیاورندتادرکنار غذا بخورند.
من مدیر مدرسه ی خلاقیم.چون: درسالن مدرسه،تخته ی وایت برد بزرگی راقراردادم وبرای دانش آموزان توضیح دادم روی این تخته شما می توانیدمطالب علمی،سوال،کلمات زیبا،پیشنهادو..رابرای دوستانتان ومعلمین ومدیرمدرسه یادداشت کنید.
من مدیر خلاقی برای مدرسه هستم،چون:
از دانش آموزان خواستم ازدور ریختنی هامانند:قوطی شیر،کاغذباطله هاو.. وسائلی مفیدبسازند.بعدازجمع آوری وسائل نمایشگاهی از وسائل دایرنمودم وبه آثار خوب جوایزی اهداءنمودم.
من مدیر خلاق مدرسه ام،چون:
دانش آموزان به ترتیب کلا س هفته ای یک زنگ بعنوان زنک فکردارندکه دراتاق فکر درمورد هرموضوعی (اخلاقی-تربیتی-مشکلات مدرسه-بلوغ و...)بصورت بارش مغزی باهم صحبت می کنند.ونتیجه را گاهی باچند جمله دریک مقوا روی دیوار اتاق فکر می چسبانند

من مدیر خلاق مدرسه ام،چون:
د
رابتدای سال،تاریخ تولددانش آموزان ومعلمین راتهیه وتنظیم می کنم وسپس لوح یادبودی دریک برگه باکامپیوتر آماده می نمایم که نام وعکس ،تارخ تولد ،کلاس وباجمله ای زیبای(تولدت مبارک) طراحی می نمایم ولوح هارادرسرصف به دانش آموز می دهم وتمامی بچه ها باصدای بلند می گویند(تولدت مبارک(برای کسانی که تولدشان تابستان است،در یک روزجشن نزدیک به آخرسال تحصیلی لوح ها راپیشاپیش به دانش آموزان می دهم وتولدشان راتبریک می گوئیم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.